vineri, 16 aprilie 2010

LILI si Gaby
  mi-au daruit aceste minunate premii,
imi cer scuze ca nu le-am postat mai repede acum le-a venit randul
 Premiile sint cu o conditie:
Sa le dam mai departe la alte 12 persoane.
Sa le anuntam prin comentariu.
Sa scriem linkul blogurilor la care le oferim.
Sa scriem 10 dorinte.
 ce-mi doresc eu? cel mai de pret e sanatatea noastra, apoi restul....
1. sa fie sanatosi copii mei
2. sa-i vad mari, realizati la casele lor
3. sa fim si noi parintii sanatosi sa-i putem ajuta in viata
4 .sa-mi vad parintii si fratele sanatosi
5. sa avem timp pt concediu la vara
6. sa-mi schimb bucataria....daca ar fi dupa mine as dao jos si as face alta
7. sa mearga lucrurile bine in tara asta
8. sa am parte de prieteni buni
 9. sa ma bucur de primavara
10. sa castig la loto

asadar am sa le ofer

3 comentarii:

  1. Multumesc frumos pt. numeroasele premii, sunt tare frumoase si numai bune de adaugat la colectia mea.
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dian@, multumesc mult ca te-ai gandit si la mine oferindu-mi acele minunate premii! O saptamana cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mult imi plac premiile! mai ales ca sunt si primele! Multumesc mult de tot!
    O sa-mi fac datoria si o sa le trimit si eu mai departe.
    Numai bine :)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly