luni, 2 iunie 2014

Prajitura marmorata cu branza


  • pentru blat
  • 8 oua
  • 15 linguri ulei
  • 15 linguri lapte caldut
  • 15 linguri zahar
  • 16 inguri faina
  • 1 plic praf de copt
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2-3 linguri de cacao
  • Umplutura de branza:
  • 300 g branza dulce
  • 2 oua
  • 4 linguri de zahar
  • 1 zahar vanilat
  • 1 cescuta afine
Branza dulce am amestecat-o cu ouale, zaharul, zaharul vanilat si vreo 3-4 linguri din compozitia de blat.

Pentru blat am batut ouale bine, bine cu zahar, am adaugat laptele si uleiul. Am amestecat bine apoi am pus faina cernuta, praful de copt si vanilia, va rezulta un aluat grosut ce curge in falduri.



In tava de copt am pus hartie de copt si am turnat compozitia de blat, am presarat cu sita cacaoa, apoi am pus cu lingura compozitia de branza si am presarat cateva afine.
Am copt prajitura la 180 de grade timp de aproximativ 30 de minute.




Un comentariu:

Printfriendly